Hadiah Ulang Tahun Perkahwinan Ke-13

Begitu cepat masa berlalu. Kini dah rasa tua pulak dah walaupun secara fizikal tak la tua seperti yang dibayangkan.

Alhamdulillah saya baru meraikan ulang tahun perkahwinan yang ke 13 pada 1 June 2015.

Sempena hari istimewa tersebut saya berbesar hati menghadiah sesuatu yang amat berharga kepada isteri yang tersayang.


Maaf bukan kereta mewah. Bukan juga banglo yang tersergam. Malah bukan wang tunai yang menjadi idaman semua. 



Namun hadiah ini boleh menghasilkan apa jua material yang saya senaraikan tadi.

Hadiah ini saya boleh umpama seperti sebatang joran kepada kaki pancing.

Kalau saya bagi ikan maka ikan akan habis dimakan.

Kalau saya bagi duit maka duit pun akan habis.

Yang peliknya satu jam pun boleh habis kalau belanja di Summer Mall, Shoping Complex.

Jadi cara terbaik saya hadiahkan sumber pendapatan yang berterusan.

Kata orang sekarang pendapatan pasif. Selagi ada rezeki maka selagi itu ia akan masuk dan tetap masuk ke dalam akaun isteri saya.

Wah! Bestnya.Nie mesti ramai yang jeles.

Hadiah ini sangat berharga.Lebih istimewa kerana bersifatnya jangka panjang. 

Tentu amat bertepatan dengan jasa,pengorbanan,kesabaran,pertolongan dan perkongsian hidup isteri dengan saya selama 13 tahun.

Sebagai tanda terima kasih saya hadiahkan Kadsim Bestmobile yang boleh menjana pendapatan kepadanya.

Insya Allah jika kena pada caranya kadsim ini bagaikan paip duit yang terus mengalirkan duit ke dalam akuannya setiap bulan.

Tak perlu tunggu hari gaji. Ada keperluan sahaja terus ke mesin ATM untuk cucuk kad bank.

Saya pasti hadiah ini amat dinantikan oleh semua.

Bukan saya sahaja boleh berbuat demikian.Anda pun boleh buat sama ada kepada ibu bapa,anak-anak atau sesiapa sahaja yang anda sayang.

Yang penting amalan memberi itu amat membahagiakan.

Nota kaki:

Artikel promosi ini pernah diterbitkan pada 2 Jun 2015 dan kini saya abadikan dalam blog ini pula.

0 Comments