Radio Klasik memang mengamit jiwa



Sewaktu memandu kereta ke tempat kerja biasanya saya layan radio.

Saya suka radio Cat FM, radio Ikim  dan terbaharu ialah Radio Klasik.

Ternyata siaran radio ini memang layan.

Lagu-lagu yang dimainkan memang mengamit jiwa dan menyentap rasa.

Dalam masa yang sama terasa juga diri ini semakin tua dan berusia.

Ok. 

Bagi sesiapa yang nak layan sama Radio Klasik boleh dengar di SINI

Nota kaki:

Ada sesiapa yang suka dengar radia macam saya dan saya tulis artikel ringkas ini sambil mendengar radio.



10 Comments

  1. Dulu bapak saya selalu dengar radio klasik. Sekarang saya pun ada dengar juga, kadang², bila dapat siaran jelas. Lagu tak serabut, macam muzik orang zaman sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu yang dimainka memang evergreen dan sedap di halwa telinga

      Delete
  2. jarang dgr radio klasik..hehe..saya suka radio hot fm, era fm @ sinar fm..masing-masing punya citarasa,kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...orang muda pasti citarasa juga berbeza

      Delete
  3. Jangan sampai sakit jiwa sudah lah.... hhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hati gembira...memang boleh menjauhkan sakit jiwa kan

      Delete
  4. Mun kmk pagi hari mesti sarawak.fm pasya suka sinar.fm mun x kool.fm tp 2 ari tok balit keja ptg dh on cats.fm sbb fir dh di cats 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. aok bena...ada penyampai yang sudah berpindah ke sia...lagipun CatFM ada tagline baru...tok baruk lokal..

      Delete
  5. radio kereta dah rosak. so sy nyanyi sendiri je laa a.k.a dgr radio karat😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyanyi sendiri lagi layan...tiada sesiapa yang tahu kecuali masa ada penumpang

      Delete