Rahsia Aplikasi Buat Duit Terbongkar

aplikasi buat duit

Sekarang aplikasi permainan Pokemon Go menjadi kontroversi. 

Namun ia tidak ada manfaatnya berbanding  aplikasi buat duit yang bakal mrhanafi bongkarkan rahsianya dalam artikel ini.

Aplikasi buat duit ini sangat sesuai untuk pengguna telefon jenis android. 

Sekarang lupakan dulu kisah Pokemon Go dan sebaliknya beri tumpuan bagaimana aplikasi buat duit ini menjana duit tanpa henti setiap hari. 

Sebelum itu mrhanafi nak kongsikan pengakuan ikhlas pencipta Aplikasi Buat Duit kepada pembaca semua.

Berikut adalah sebab utama mengapa beliau sanggup membongkar rahsia ini kepada umum:

Pada mulanya saya memang tidak berhajat untuk memberitahu sesiapa. Dari langsung tidak ada wang di dalam poket saya setiap hari, terus boleh membeli sebuah rumah besar dan sebuah kereta mewah di depan rumah saya, sudah semestinya kaum keluarga dan kawan-kawan saya akan bertanya. Saya hanya dapat tersenyum melihat segala pertanyaan kaum kerabat cuba mendapatkan RAHSIA saya ini.

Kemudian pada satu hari, adik ipar saya datang melawat dan memberitahu yang dia dah teruk sangat dan perlukan duit. Terus, saya terfikir, saya ada dua pilihan, satu adalah dengan memberi dia sahaja wang untuk menyelesaikan segala hutangnya. Atau dua, saya boleh berikan aplikasi ajaib rahsia yang saya telah cipta ini.

Memang betul, beberapa minggu selepas itu, dia sudah dapat melangsaikan semua hutang dia.

Saya seolah-olah mendapat kepuasan yang hebat kerana berjaya membantu adik ipar saya ini. Dari situ, saya pun terfikirlah juga untuk membantu ramai lagi sebagaimana saya membantu rakan saya tadi.

Tetapi untuk berjumpa ramai orang dan menceritakan dan memberikan aplikasi ajaib ini agak melecehkan bagi diri saya. Saya nak rehat dan relax sahaja setiap hari.

Dari situ, saya mendapat idea untuk memberi peluang kepada orang lain untuk muat turun aplikasi yang saya cipta ini ke dalam handphone mereka supaya sesiapa sahaja dapat melakukannya dan insya-Allah dapat menjadi kaya seperti saya  [ kredit kepada : Amir Hasyim ]


Mrhanafi sedar dan akur. Semua orang perlukan duit.

Ada juga yang dah terdesak dan ingin sekali duit itu sebagai alat penyelesaiaan masalahnya

NOTA KAKI:

Aplikasi duit pernah saya promosi suatu ketika dahulu dan memang dapat juga.

Saya terbitkan artikel ini pada 9 Ogos 2016

0 Comments