Rahsia Jana Pendapatan RM9 Ribu Terbongkar

Rahsia Jana Pendapatan

Sejujurnya agak keberatan untuk saya  mengunakan istilah rahsia.

Sebab kalau dah dinamakan rahsia buat apa nak heboh-heboh lagi.

Biarlah rahsia bak judul lagu Datuk Siti Nurhaliza.

Betul kan.

Namun disebabkan saya dapat merasai betapa sulit dan sukarnya tiada pendapatan stabil maka elok sangat saya berkongsikan juga rahsia ini..cewah!

Ada banyak cara menjana pendapatan.

Paling popular makan gaji. Kedua popular buat bisnes sendiri.

Dalam artikel ini saya nak membicarakan pula formula rahsia jana pendapatan dengan bisnes telco yang mudah.

Tapi taklah semudah sehingga anda boleh pejam sebelah mata. 


Sebelum itu saya nak pembaca sekalian untuk settingkan cara pemikiran dulu.

Cara pemikiran yang saya nak ialah cara pemikiran positif.

Buangkan pemikiran prejudis, tak percaya dan tak nak buat ataupun pemikiran tunggu dan lihat.

Jika dah bersedia teruskan pembacaan. 

Dalam menjana pendapatan dari formula rahsia yang bakal saya bongkar ini saya nak tanya 3 soalan mudah.

Sila jawab dengan ya atau tidak.

Itu sahaja,

1.Adakah anda sanggup keluarkan modal permulaan

2.Adakah anda sanggup membuat promosi secara online tanpa putus asa ?

3.Adakah anda sanggup menerima pendapatan RM9 ribu setiap bulan?

NOTA KAKI:

Artikel asal sangat hard selling. Namun dalam artikel yanbg telah diubahsuai ini agak berinformasi ringan sahaja.

Artikel tersebut pernah diterbitkan pada 13 Julai 2015.


0 Comments