Telefon Meragam Hati Tak Tenteram

telefon meragam

Sejak kehilangan telefon tempohari menyukarkan  aktiviti promosi saya dalam bisnes.

Tentunya sedikit sebanyak hati saya tak tenteram dibuatnya.

Kini saya menggunakan telefon lama yang disahkan bermasalah pada keypad.


Dah tahu bermasalah saya memang tak mampu buat apa-apa dah. 

Rasa  nak sembat handphone baru pun ada tetapi bajet belum ada masa ini.

Nak hantar kedai takut pulak kena charge yang pelik-pelik terutama kalau ada GST.

Saya pasrah dan berikhtiar dengan cara lain pula untuk buat promosi.

Kini saya cuma membuat promosi dengan cara termurah menggunakan blog dan media sosial.

Nak kata terlalu murah tak boleh juga kerana talian broadband syarikat M yang saya gunakan ini cepat penggunaan kouta internet.

Sehari boleh guna 200MB. Sebulan dah jadi 6GB.

Itu penggunaan yang biasa..Ada masa penggunaan yang lebih banyak dari itu.

Pada masa ini saya menggunakan pelan internet syarikat M.

Mari kita lihat perbandingan  antara pelan internet syarikat M.

1.RM48 –2GB untuk 30 hari

2.RM68 –4GB untuk 30 hari.

Nota kaki:

Artikel telah diterbitkan pada 18 Mei 2015 dan telah diedit semula.


0 Comments